Steun Stichting CDH1, word donateur

In Nederland is op dit moment bij slechts 35 families de erfelijke afwijking van het CDH1 of CTNNA1 gen bekend. Deze afwijking veroorzaakt maag- en borstkanker, waardoor velen zonder maag en/of borsten verder moeten leven. Dit zijn geschat ongeveer 250 dragers met een genafwijking die allen na moeten denken over wel of niet hun maag en/of borsten laten verwijderen. Dit alles heeft een enorme impact. Veel mensen met deze genafwijking hebben daarom behoefte aan het uitwisselen van ervaring met lotgenoten.

Deze patiëntenorganisatie voor mensen met erfelijke maagkanker en borstkanker bestaat uit vrijwilligers en is volledig afhankelijk van donaties. Met jouw donatie kunnen we de informatievoorziening aan patiënten verbeteren, meer lotgenotencontact organiseren en onze belangen behartigen. Heel waardevol en hard nodig.

Wanneer we voor 1 september 100 donateurs hebben, kunnen we subsidie aanvragen bij het ministerie van VWS.
Geef jij ons het laatste zetje door donateur te worden?

👉 Doneer 25 euro aan Stichting CDH1, de patiëntenorganisatie voor mensen met erfelijke maagkanker
👉 Deel dit bericht in je eigen netwerk
👉Doneer via onze doneerpagina