In Nederland komt op dit moment bij slechts 35 families de erfelijke afwijking in het CDH1 of CTNNA1 gen voor. Deze zeldzame afwijking geeft een verhoogd risico op maag- en borstkanker. Velen moeten zonder maag en/of borsten verder leven. De impact van deze gen afwijking is enorm. Niet alleen voor henzelf maar voor de partner, familie en omgeving.

Wil jij deze mensen en hun naasten steunen? Word dan donateur van Stichting CDH1 voor € 25,- per jaar.

Met jouw donatie van €25,- aan Stichting CDH1:

• Steun je het werk van Stichting CDH1: faciliteren van contact tussen lotgenoten, uitbreiden van informatie op de website en behartigen van belangen.
  • Ontvang je een uitnodiging voor de landelijke CDH1 en CTNNA1 kennis- en contactdag en voor regionale bijeenkomsten waar lotgenoten, naasten en zorgprofessionals elkaar ontmoeten.

Bedrag