Sluit je aan bij onze de online community
14 maart 2024 – Stichting CDH1 heeft biedt een eigen gratis als online community. Dé plek waar je gemakkelijk contact legt met andere mensen met een afwijking in het CDH1 of CTNNA1 gen. Ook naasten zijn welkom.

Lotgenoten in actie
8 maart 2024 – Zangeres Meis brengt debuutalbum uit over leven zonder maag. De broers Solleveld zorgen dat Team Westland doneert aan onderzoek naar erfelijke maagkanker. En Inge is geïnterviewd voor de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws.

Bestuurswissel & Arts Bisseling en Van Dieren in actie
27 januari 2024 – Mark en Hilde Vos geven het stokje door aan een nieuw bestuur. MDL-arts Bisseling staat in de Libelle en Van Dieren neemt een sabbatical. Jaimy doet onderzoek en Lieke deelt haar ervaring met CDH1.

We krijgen subsidie!
30 december 2023 – Stichting CDH1 krijgt subsidie van VWS! Met deze bijdrage kunnen we o.a. een nieuwe website laten bouwen met verhalen van lotgenoten en kunnen we (online) bijeenkomsten organiseren.
Naar de nieuwsbrief

Twee interessante bijeenkomsten voor jou
2 oktober 2023 – Op 11 november is er een bijeenkomst voor mensen die de maag preventief hebben laten verwijderen. Voor het symposium op 12 oktober zoeken we nog een patiënten vertegenwoordiger.
Naar de nieuwsbrief

We hebben meer dan 100 donateurs!
8 september 2023 – De stichting heeft 181 donateurs, meer dan voldoende om PGO-subsidie aan te vragen. Daarnaast is het bestuur op zoek naar uitbreiding om alle acties op te pakken.
Naar de nieuwsbrief

Het nut van een patiëntenorganisatie
25 augustus 2023 – Dorien, Inge en Gert-Jan vertellen waarom contact met lotgenoten via Stichting CDH1 voor hen waardevol was.

Stichting CDH1 heeft jouw hulp nodig
7 augustus 2023 – Wanneer Stichting CDH1 op 1 september minimaal 100 donateurs heeft die elk jaarlijks € 25,- doneren, dan kan de stichting subsidie aanvragen.