In Nederland komt op dit moment bij slechts 35 families de erfelijke afwijking aan het CDH1 of CTNNA1 gen voor. Deze zeldzame afwijking veroorzaakt maag- en borstkanker, waardoor velen zonder maag en/of borsten verder moeten leven. De impact van deze gen afwijking is enorm en onder patiënten is grote behoefte om ervaring uit te wisselen.

Wil jij deze mensen en hun naasten steunen? Word dan donateur van Stichting CDH1 voor € 25,- per jaar.

Met jouw donatie van €25,- aan Stichting CDH1:

• Steun je het werk van Stichting CDH1: contact tussen lotgenoten, informatie op de website uitbreiden en behartigen van belangen.
  • Ontvang je een uitnodiging voor de landelijke contact dag en voor regionale bijeenkomsten waar lotgenoten, naasten en zorgprofessionals elkaar ontmoeten.

Bedrag